az ügyintézési rend változásáról
Tisztelt Ügyfeleink!
Tekintettel a veszélyhelyzet elrendelésére, illetve a járvány terjedésének megakadályozása érdekében tájékoztatjuk, hogy a személyes ügyintézés helyett az alábbi módon is intézhetik ügyeiket.
Aki elektronikus kapcsolattartó, továbbra is a megszokott módon teljesítse a jelentkezést, munkaviszony bejelentését. Aki nem elektronikus kapcsolattartó, e-mailt küldhet a címre, melyben jelezni kell a jelentkezést, munkaviszony létesítését. Válasz e-mailt fognak kapni minden esetben. Az ellátás megszüntetésével, nyilvántartásból való törléssel kapcsolatos dokumentumokat, postai vagy elektronikus úton küldjük meg.
E-mailben jelezze a szándékot a címre és kipostázzuk az igazolást.
Fel kell keresni a www.nfsz.munka.hu oldalt
Ha jelentkezési kötelezettsége együtt jár ellátása lejártával, kérjük, e-mailben jelezze a címre! Postán kiküldésre kerülnek az OEP igazolványok és igazolások (hatósági bizonyítvány FHT igényléséhez) minden további tudnivalót válasz e-mailben kiküldünk
A folyamatba lévő hiánypótlások teljesítése e-mailben történhet, a dokumentumok beszkennelésével vagy lefényképezésével és a címre való elküldésével. Minden további információt válasz e-mailben kiküldünk.
Minden felmerülő kérdéssel kapcsolatban az alábbi elérhetőségeken tudunk választ adni:
Telefon: 27/512-280
E-mail:
Aki ügyfélkapuval rendelkezik, kérelmét, dokumentumait e-papíron is benyújthatja a Pest Megyei Kormányhivatal Váci Járási Hivatala részére.
Kérjük minden kedves Ügyfelünket, mindannyiunk egészségének a megóvása érdekében részesítsék előnyben az elektronikus kapcsolattartás formáit.
Köszönettel:
a Váci Járási Hivatal Foglalkoztatási Osztálya