A pályázat benyújtásának határideje: 2022. április 8.
Az Őrbottyáni Gamesz a Közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény 20/A. § alapján pályázatot hirdet irodai adminisztrátor munkakör betöltésére.
A közalkalmazotti jogviszony időtartama: határozatlan idejű közalkalmazotti jogviszony
Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő
A munkavégzés helye: Pest megye, 2162 Őrbottyán, Fő út 99.
A munkakörbe tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok: A városüzemeltetési irodánál adminisztratív feladatok ellátása, adatszolgáltatások teljesítése, dokumentációk készítése. Szerződések nyomon követése, új szerződés előkészítése a hatályos rendeleteknek megfelelően. Nyilvántartások vezetése, számlák egyeztetése. Partnerekkel való kapcsolattartás. Pályázatok bonyolításában közreműködés.
Illetmény és juttatások: az illetmény megállapítására és a juttatásokra a Közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
Elvárt kompetenciák:
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
A munkakör betölthetőségének időpontja: a munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje: 2022. április 8.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Czesznak Tamás László igazgató nyújt, a +3670/456-50-55 -os telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
A pályázat elbírálásának módja, rendje: A pályázati kiírásnak minden megfelelő pályázatok alapján a kinevezéséről az Őrbottyáni GAMESZ igazgatója dönt. A pályázat eredményéről az érintettek írásban értesítést kapnak. A pályázat kiírója fenntartja magának a jogot, hogy a pályázatot indoklás nélkül eredménytelennek nyilvánítsa.
A pályázat elbírálásának határideje: 2022. április 15.
A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje: www.orbottyan.hu - 2022. március 9.
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.orbottyan.hu honlapon szerezhet.