A Váci Járási Hivatal tájékoztatója

az ügyintézési rend változásáról

Tisztelt Ügyfeleink!

Tekintettel a veszélyhelyzet elrendelésére, illetve a járvány terjedésének megakadályozása érdekében tájékoztatjuk, hogy a személyes ügyintézés helyett az alábbi módon is intézhetik ügyeiket.

  • Jelentkezési kötelezettség teljesítése, munkaviszony létesítése

Aki elektronikus kapcsolattartó, továbbra is a megszokott módon teljesítse a jelentkezést, munkaviszony bejelentését. Aki nem elektronikus kapcsolattartó, e-mailt küldhet a  címre, melyben jelezni kell a jelentkezést, munkaviszony létesítését. Válasz e-mailt fognak kapni minden esetben. Az ellátás megszüntetésével, nyilvántartásból való törléssel kapcsolatos dokumentumokat, postai vagy elektronikus úton küldjük meg.

  • Hatósági bizonyítvány igénylése

E-mailben jelezze a szándékot a címre és kipostázzuk az igazolást.

  • Nyilvántartásba vétel, ellátás megállapítása- menete a következő:

Fel kell keresni a www.nfsz.munka.hu oldalt

  • „Foglalkoztatás” panelra kattintva
  • „Álláskeresőknek” panel kiválasztása a felső menü sorból
  • „Elektronikus ügyintézés” kiválasztása
  • a szöveg közepén a vastag betűvel kiemelt „ide” linkre/szóra kell kattintani
  • itt legalul „Tudomásul veszem” szürke panelra kell kattintani
  • a következő képernyőn TAJ számmal és születési dátummal be kell lépni, Tovább gomb
  • ezután ki kell választani a szükséges menüpontot (Előzetes nyilvántartásba vételi kérelem)
  • válasz e-mailben minden további tudni valót elküldünk

 

  • Lejáró ellátások:

Ha jelentkezési kötelezettsége együtt jár ellátása lejártával, kérjük, e-mailben jelezze a címre! Postán kiküldésre kerülnek az OEP igazolványok és igazolások (hatósági bizonyítvány FHT igényléséhez) minden további tudnivalót válasz e-mailben kiküldünk

  • Hiánypótlások:

A folyamatba lévő hiánypótlások teljesítése e-mailben történhet, a dokumentumok beszkennelésével vagy lefényképezésével és a címre való elküldésével. Minden további információt válasz e-mailben kiküldünk.

Minden felmerülő kérdéssel kapcsolatban az alábbi elérhetőségeken tudunk választ adni:

Telefon:             27/512-280

E-mail:            

Aki ügyfélkapuval rendelkezik, kérelmét, dokumentumait e-papíron is benyújthatja a Pest Megyei Kormányhivatal Váci Járási Hivatala részére.

Kérjük minden kedves Ügyfelünket, mindannyiunk egészségének a megóvása érdekében részesítsék előnyben az elektronikus kapcsolattartás formáit.

 

Köszönettel: 

a Váci Járási Hivatal Foglalkoztatási Osztálya