Ügyfélfogadási rend a Váci Járási Hivatalban

A Járási Hivatal vezetőjének tájékoztatója

A Váci Járási Hivatal vezetőjeként ezúton tájékoztatom arról, hogy a Váci Járási Hivatalban a COVID-19 járvány terjedésének megakadályozása érdekében bevezetett korábbi korlátozások az alábbiak szerint változnak:

1./ A Kormányablakokban

  • 2021. május 3. napjától kezdődően – kizárólag a védettségi igazolvánnyal, valamint az ezzel összefüggő személyi okmányokkal kapcsolatos ügyintézés kötelező időpont foglalás nélkül is lehetséges.
  • 2021. május 17. napjától kezdődően az időponttal rendelkező ügyfelek fogadása mellett lehetőség nyílik a sorszámhúzással történő ügyfélfogadásra valamennyi ügyfélkör esetében.
  • 2021. május 17. napjától kezdődően a Központi Időpontfoglaló Alkalmazásban (KIA) – kivéve a lejárt okmányok cseréjével kapcsolatos ügyköröket – kizárólag ügyfélkapu regisztráció birtokában lehetséges az időpont foglalás.

2./ Ügyfélszolgálatainkon (osztályainkon)

  • 2021. május 17. napjától kezdődően a korábbi ügyfélfogadási rend szerint, előzetes időpont egyeztetés nélkül várjuk az ügyfeleket.

3./ A települési ügysegédi tevékenység a továbbiakban is felfüggesztésre kerül.

Továbbra is kiemelt figyelmet fordítunk a járványügyi szabályok betartására (kézfertőtlenítés biztosítása, az ügyfélpultokon plexi védőfal használata, kötelező szájmaszk viselése mind az ügyintéző, mind az ügyfél részéről, kellő távolság megtartása).