Álláspályázat: aljegyző

A pályázat benyújtásának határideje: 2022. január 9.

Az Őrbottyáni Polgármesteri Hivatal a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet aljegyző munkakör betöltésére.

A közszolgálati jogviszony időtartama: határozatlan idejű közszolgálati jogviszony

Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő

A vezetői megbízás időtartama: a vezetői megbízás határozatlan időre szól.

A munkavégzés helye: Pest megye, 2162 Őrbottyán, Fő út 99.

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök: Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény 81. § (3) bekezdésében meghatározott jegyzői feladatok helyettesítése, a jegyző által meghatározott államigazgatási és önkormányzati hatósági feladatok és hatáskörök ellátása. Igazgatási és adóiroda vezetése, szerződések elkészítése, önkormányzati rendeletek felülvizsgálata, testületi előterjesztések elkészítése.

A munkakör betöltője irányítása alá tartozó szervezeti egységek megnevezése: Igazgatási és Adóiroda

Az irányítása alá tartozó személyek száma: 7

Jogállás, illetmény és juttatások: a jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései, valamint a(z) belső szabályzatok az irányadók.

Pályázati feltételek:

  • magyar állampolgárság,
  • cselekvőképesség,
  • büntetlen előélet,
  • főiskola, igazgatásszervező vagy közigazgatás-szervező alapképzési szakon, vagy jogász vagy államtudományi mesterképzési szakon szerzett szakképzettség vagy közigazgatási mesterképzési szakon szerzett okleveles közigazgatási szakértő vagy okleveles közigazgatási menedzser szakképzettség,
  • közigazgatási szakmai gyakorlat - legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,
  • felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),
  • vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • szakmai tapasztalat - Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,
  • vezetői tapasztalat - Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,
  • jogi vagy közigazgatási szakvizsga

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • a 87/2019. (IV.23.) Korm. rendelet alapján készített fényképes, szakmai önéletrajz
  • 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány
  • iskolai végzettséget, képzettséget igazoló oklevelek másolata
  • az aljegyzői feladatok ellátására vonatkozó elképzelések
  • nyilatkozat arról, hogy a pályázóval szemben alkalmazása esetén kizáró ok, illetve összeférhetetlenségi körülmény nem áll fenn
  • nyilatkozat arról, hogy a pályázó hozzájárul ahhoz, hogy az eljárásban részt vevők a pályázati anyagot megismerjék
  • nyilatkozat arról, hogy a pályázó hozzájárul személyes adatainak a pályázat elbírálásához szükséges kezeléséhez
  • nyilatkozat az előírt vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatásáról

A munkakör betölthetőségének időpontja: a munkakör legkorábban 2022. február 1. napjától tölthető be.

A pályázat benyújtásának határideje: 2022. január 9.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Gállné Mezősi Szilvia nyújt, a 0628/360-044/0 mellékű telefonszámon.

A pályázatok benyújtásának módja:

  • Postai úton, a pályázatnak az Őrbottyáni Polgármesteri Hivatal címére történő megküldésével (2162 Őrbottyán, Fő út 99.). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 5257/2021, valamint a munkakör megnevezését: Aljegyző.
  • Személyesen: Pest megye, 2162 Őrbottyán, Fő út 99.

A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje: Az aljegyzőt a polgármester nevezi ki határozatlan időre, próbaidő kikötésével. Az aljegyző vonatkozásában az egyéb munkáltatói jogokat a jegyző gyakorolja. A kiíró a pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja.

A pályázat elbírálásának határideje: 2022. január 19.

A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje: www.orbottyan.hu - 2021. december 10.

A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.orbottyan.hu honlapon szerezhet.